RESULTAATGERICHT SAMENWERKEN •
ARIËNS KLANTWAARDE SYSTEEM •
INK MODEL •
MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN •
LEAN •
CRADLE TO CRADLE •
INVESTERING ONDERHOUD •
DAGELIJKS ONDERHOUD •
PLANMATIG ONDERHOUD •
GPS ONDERHOUD •
FSC •
VGO •
PKVW •
VCA •
NEN 2767 •
ONDERHOUDNL TOTAAL •
ONE PIECE FLOW •
24 UURS MELDKAMER •
AH COATING •
AJ RENOVATIEKOZIJN •
SCHILDERWERK •
TIMMERWERK •
STUC- EN SPECIEWERK •
BADKAMERS •
TOILETTEN •
KEUKENS •
DAKEN •
HWA •
SPOUW- GEVEL- VLOER- EN DAKISOLATIE •
HOUT- EN BETONROTHERSTEL •
BEGLAZING EN GLASHERSTEL •
WANDAFWERKING •
BESTRATING •
BRANDWERENDE VOORZIENINGEN •

Klanttevredenheid

Bewonerstevredenheid

Op de meeste projecten voor corporaties worden na afloop van onze werkzaamheden bewonerstevredenheid enquêtes uitgedeeld. In deze enquête staan een twintigtal vragen aan bewoners over de mate waarin ze tevreden of ontevreden zijn over verschillende aspecten van de uitvoering van de werkzaamheden door Ariëns en de woningbeheerder. Op het eind van het formulier wordt ook een rapportcijfer voor Ariëns gevraagd. In de hier onderstaande grafiek kunt u het gemiddelde van die rapportcijfers over de afgelopen kwartalen zien.

 

Opdrachtgeverstevredenheid

Om de tevredenheid van onze opdrachtgevers te meten interviewen wij hen. De vragen zijn dezelfde als die gebruikt worden door de Kiwa in verband met de audit voor het VGO keurmerk.

 

 

Klanttevredenheid

Opdrachtgevers: 7,3 (1e kwartaal 2017)
Bewoners: 7,8 (1e kwartaal 2017)
lees verder...


Laatste nieuws

Meer nieuws...

Ariëns op twitter

Twitter