RESULTAATGERICHT SAMENWERKEN •
ARIËNS KLANTWAARDE SYSTEEM •
INK MODEL •
MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN •
LEAN •
CRADLE TO CRADLE •
INVESTERING ONDERHOUD •
DAGELIJKS ONDERHOUD •
PLANMATIG ONDERHOUD •
GPS ONDERHOUD •
FSC •
VGO •
PKVW •
VCA •
NEN 2767 •
ONDERHOUDNL TOTAAL •
ONE PIECE FLOW •
24 UURS MELDKAMER •
AH COATING •
AJ RENOVATIEKOZIJN •
SCHILDERWERK •
TIMMERWERK •
STUC- EN SPECIEWERK •
BADKAMERS •
TOILETTEN •
KEUKENS •
DAKEN •
HWA •
SPOUW- GEVEL- VLOER- EN DAKISOLATIE •
HOUT- EN BETONROTHERSTEL •
BEGLAZING EN GLASHERSTEL •
WANDAFWERKING •
BESTRATING •
BRANDWERENDE VOORZIENINGEN •

Ariëns Klantwaarde Systeem
(AKS)

Ariëns hanteert het Ariëns Klantwaarde Systeem (AKS). Uitgangspunten voor klantwaarde zijn dat we alleen doen waar de klant op zit te wachten en dat we aantoonbaar voldoen aan de overeengekomen (werk)kwaliteitseisen.

Om dit te bereiken is het uitgangspunt dat alle werkzaamheden uitgevoerd worden op het zogenaamde ‘Ariëns’ kwaliteitsniveau; dus één kwaliteit voor alle werkzaamheden. Het kwaliteitsniveau wordt daarmee niet meer per project bepaald of door individuele vaklieden, productieleiders of projectmanagers, maar is op alle projecten gelijk. Alleen op specifiek verzoek van de opdrachtgever kan daarvan (naar boven of beneden) afgeweken worden.

Aantoonbare kwaliteit

Met name de aantoonbaarheid van de kwaliteit is cruciaal. Onze rapportages zijn glashelder in dat opzicht. Op die manier hoeven onze opdrachtgevers er nooit aan te twijfelen of de gevraagde kwaliteit geleverd wordt: ‘Kwaliteit is geen issue, we tonen die immers aan’

Meten is weten

Basis voor het inrichten van onze processen is de cirkel van Deming (Plan-Do-Check-Act). Procesverbetering wordt bereikt door specifieke klantvragen en structureel kritische punten te meten, analyseren en aan de hand daarvan verbeteringen structureel en bedrijfsbreed probleemoplossend door te voeren. De aan- en bijsturing van onze processen vindt daarmee dus uitsluitend plaats op basis van feitelijke informatie. Hiervoor maken we gebruik van 4PS en het webbased managementsysteem. Hiermee beschikken we over actuele informatie over onze procesprestaties. Deze vormen een belangrijke indicator voor de tevredenheid van onze opdrachtgevers.

lees meer…

Klanttevredenheid

Opdrachtgevers: 7,3 (1e kwartaal 2017)
Bewoners: 7,8 (1e kwartaal 2017)
lees verder...


Laatste nieuws

Meer nieuws...

Ariëns op twitter

Twitter