RESULTAATGERICHT SAMENWERKEN •
ARIËNS KLANTWAARDE SYSTEEM •
INK MODEL •
MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN •
LEAN •
CRADLE TO CRADLE •
INVESTERING ONDERHOUD •
DAGELIJKS ONDERHOUD •
PLANMATIG ONDERHOUD •
GPS ONDERHOUD •
FSC •
VGO •
PKVW •
VCA •
NEN 2767 •
ONDERHOUDNL TOTAAL •
ONE PIECE FLOW •
24 UURS MELDKAMER •
AH COATING •
AJ RENOVATIEKOZIJN •
SCHILDERWERK •
TIMMERWERK •
STUC- EN SPECIEWERK •
BADKAMERS •
TOILETTEN •
KEUKENS •
DAKEN •
HWA •
SPOUW- GEVEL- VLOER- EN DAKISOLATIE •
HOUT- EN BETONROTHERSTEL •
BEGLAZING EN GLASHERSTEL •
WANDAFWERKING •
BESTRATING •
BRANDWERENDE VOORZIENINGEN •

Eric Mollen (05-07-1971)
hoofd service en onderhoud)

Van oorsprong kom ik uit het schildersvak. Na mijn opleiding ben ik aan de slag gegaan in het familiebedrijf van mijn vader. Na vele jaren in dienst te zijn geweest kwam ik terecht in de ICT als computertechnicus bij een hard & software-distributeur. Enige tijd later werd ik gevraagd om de commerciële afdeling te ondersteunen en werd ik accountmanager. Jarenlang heb ik dat met plezier gedaan. Echter de onderhoudsbranche bleef kriebelen en dus ben ik uiteindelijk in 2014 teruggekeerd in de dynamische wereld van het vastgoedonderhoud.

Mijn rol in het team

Het is mijn taak om alle service- en onderhoudsaanvragen te coördineren en om te zetten in een bevredigend eindresultaat. Dat begint met het zorgvuldig inventariseren wat de wensen van de opdrachtgever precies zijn. Pas als dat duidelijk is, kan ik beginnen met de werkvoorbereiding. Verder bestaan mijn werkzaamheden uit planning en aansturen van het proces.

Wat ik belangrijk vind

De klant staat voorop. Dat lijkt een open deur en iedereen roept het, maar bij ons is dat werkelijk hetgeen waar het om draait. Precies die service verlenen waar de opdrachtgever om vraagt, dat is voor mij van essentieel belang. We maken het de opdrachtgever zo comfortabel mogelijk en leveren op het afgesproken kwaliteitsniveau, dat is waar ik voor sta.

Mijn expertise

Door mijn jarenlange ervaring, technische achtergrond en inlevingsvermogen kan ik me makkelijk in de opdrachtgever verplaatsen en denk ik graag met hem/haar mee. Hierdoor kunnen we samen tot een bevredigend resultaat komen.

Meest interessante project

Ik heb aan verschillende mooie projecten gewerkt. Een die me is bijgebleven was een maandenlange renovatie van een groot zalencentrum. De opdracht was een totale vernieuwing van het gehele interieur, met een minimum aan overlast terwijl de dagelijkse horeca-activiteiten gewoon doorgingen. Met de juiste voorbereiding, communicatie en maximale flexibiliteit, was het steeds mogelijk om aan het einde van de werkweek de werkzaamheden zodanig af te ronden, dat het uitgaanspubliek, dat iedere vrijdagavond in groten getale voor de deur stond, nergens iets van merkte.

Als ik even niet aan het werk ben…

Besteed ik tijd aan mijn vrouw en kinderen. Ik fitness en fiets graag. Musiceren is een must en ben regelmatig te vinden in mijn muziekstudio.

Eric Mollen (hoofd service en onderhoud)
E eric@ariens.nl

Klanttevredenheid

Opdrachtgevers: 7,2 (2e kwartaal 2020)
Bewoners: 8,0 (2e kwartaal 2020)
lees verder...


Laatste nieuws

Meer nieuws...

Ariëns op twitter

Twitter