Hoe tevreden ben jij?

Jouw mening telt!

Ariëns - Partner in vastgoedonderhoud hecht veel waarde aan jouw mening. Onlangs zijn er onderhoudswerkzaamheden aan jouw woning uitgevoerd en we willen jou vragen of je daar tevreden over bent. Het doel van dit onderzoek is het verbeteren van onze dienstverlening. 

Je mag de vragenlijst anoniem invullen, maar als je het belangrijk vindt dat wij weten wie de vragenlijst heeft ingestuurd, vul hieronder dan jouw naam en (e-mail)adres in.

Gegevens
Het projectnummer staat vermeld op het bewonerstevredenheidsformulier wat je hebt ontvangen.
Tevredenheid vragen

Aan jouw woning zijn diverse onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd

Is het voor jou duidelijk waarom deze werkzaamheden zijn uitgevoerd?


Had je voorafgaand aan deze werkzaamheden 'klachten' over het onderhoud?


Is jouw woongenot verbeterd door deze werkzaamheden?


Zijn de werkzaamheden op het afgesproken tijdstip begonnen en geëindigd?


Heb jij tijdens de uitvoering klachten over deze werkzaamheden geuit naar medewerkers van Ariëns - Partner in vastgoedonderhoud?


Hoe tevreden ben jij over...

De mate waarin je hebt kunnen meepraten over de keuze van de werkzaamheden die zijn uitgevoerd.



De mate waarin je hebt kunnen meepraten over het moment dat de werkzaamheden die zijn uitgevoerd.



Het op tijd ontvangen van de informatie over de werkzaamheden?



De volledigheid van de informatie over de werkzaamheden?



Het tempo waarin de werkzaamheden uitgevoerd zijn?



De bereikbaarheid van de verhuurder/opdrachtgever met betrekking tot het project?



De bereikbaarheid van de productleider van Ariëns - Partner in vastgoedonderhoud?



De manier waarop je te woord gestaan bent door onze vakmensen?



De netheid waarmee de werkzaamheden zijn uitgevoerd (schoon, onbeschadigd, netjes opgeruimd)?



De geboden ondersteuning en begeleiding tijdens de werkzaamheden door uw verhuurder/opdrachtgever?



De geboden ondersteuning en begeleiding tijdens de werkzaamheden door Ariëns - Partner in vastgoedonderhoud?



Indien je een klacht kenbaar hebt gemaakt:

Ben je tevreden over de mate waarin jouw klacht serieus genomen is?



Ben je tevreden over de afhandeling van de klacht?



Over de keuze van werkzaamheden:

Had je ook gekozen voor de werkzaamheden die nu zijn uitgevoerd?


Heb je (over)last gehad van...

Stof of rommel in en om de woning?



Geluid of herrie als gevolg van de werkzaamheden?



Geluid of herrie van radio's of vaklieden die luid spreken?



Sigarettenrook, -as of -peuken?



Gebrek aan parkeerruimte als gevolg van de werkzaamheden?



Lastig te bereiken tuin, berging en/of jouw woning?



De manier waarop vaklieden met jouw privacy zijn omgegaan?



(te) Vroeg moeten opstaan om bijvoorbeeld ramen en deuren open te maken?



Vrij moeten nemen om thuis te zijn tijdens de werkzaamheden?



(in dagen)

Vragen?

Neem gerust contact met ons op